برنده و بازنده

برنده...متعهد می شود. 

 بازنده...وعده میدهد.

 

 

برنده...گوش می کند. 

بازنده...فقط منتظر نوبت  برای حرف زدن است. 

 

 

برنده...گام های متعادلی بر میدارد. 

بازنده...دو نوع سرعت دارد یاخیلی تندیاخیلی کند. 

 

 

 

 برنده...میداند به خاطر چه مبارزه میکند و بر سر  

          چه چیز توافق میکند. 

 

بازنده...آنجاکه نباید سازش میکندوبه خاطر چیزی 

          که ارزش ندارد مبارزه میکند. 

 

برنده...میگوید:باید راه بهتری هم وجود داشته باشد. 

 

 بازنده...میگوید:تا بوده همین بوده وهست.

 

 

برنده...از اشتباهات خود درس میگیرد. 

بازنده...از ترس اشتباه کردن اقدام به هیچ کاری نمیکند.

 

برنده...وقتی اشتباه میکند میگوید:اشتباه کردم. 

 

 بازنده...وقتی اشتباه میکندمیگوید:تقصیرمن نبود. 

 

 

 

 برنده...در هرشرایطی آرامش وتعادل خودراحفظ میکند. 

بازنده...از اینکه دیگران از نقایص اوباخبرشوند همیشه 

           هراسان است.

 

  

برنده...مشکلی بزرگ را به اجزای کوچک تفکیک میکند 

         تاحل ان آسان شود. 

بازنده...مشکلات کوچک را آنچنان به هم می آمیزد که 

          دیگر قابل حل شدن نمی باشند. 

 

 

برنده...پس از بیان نکته ی اصلی لب از سخن فرو میبندد. 

بازنده...آنقدر حرف میزند که نکته یاصلی فراموش میشود.

 

 

 

 

 

برنده...ضعف های خود راتحت خدمت توانایی هایش

  

            میگیرد.

 بازنده...توانایی های خود را هدر میدهد زیرا که آنها 

          رادر خدمت به ضعف های خود به کار میبرد. 

 

 

 تولد امام رضا مبارک .با این آرزو که همیشه جزء برنده ها باشیم.

  

            

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://medadb6.blogfa.com

سلام خواهر خوبم
از وبلاگ زیبای شما و پریا خانم خواهرتون دیدن کردم .
زیبا و پرمحتوا بود .
از مطالبش برا نشریه دانش آموزی که کار می کنم استفاده کردم . البته با اجازتون .
بازم مزاحمتون میشم .
موفق و پاینده باشید

سلام
با تشکر از شما

رضا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر لطفتون به این وبلاگ و لینکتون.
من هم لینک کردم.

سلا م
ممنون از نظرتون.

حسین چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.persian-love.mihanblog.com

سلام به شما دوست عزیز وب خوبی دارین اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با این نام (۩۞۩ :::.Persian Love.::: ۩۞۩) لینک کنید و بگوید که شما را با چه نامی لینک کنم

سلام
من شما را لینک کردم شما من را با نام پریسا
لینک کنید.

حوال یعنی دوست چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.haval.blogsky.com

سلام. چه مطلب جالبی! بذار ببینم این چند وقت، چند بار برنده و چند بار بازنده بودم.... بله، 9 بار برنده و 2 بار بازنده بوده‌ام... موفق باشید!

سلام
خوش به حالت که بیشتر برنده بودی
من در بست بازنده ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد