فرجام

ازمیکده ام رانده وآواره زمسجد

درشهر غریبم

دیوانه و بیگانه از این مردم عاقل

بی صبروشکیبم

یکسال دگر نیز ازاین عمرعبث رفت

بی حاصل وفرجام

ای بخت نکو خانه ی بی پایه ات آباد

گشتم به تو بدنام

یک عمر دراین دیر خراب از سرتدبیر

برچهره زدم رنگ

من خاک در پیر مغانم که به جامش

تابود صفابود

بر جان ودلم نقش وفا بود اگر سوخت

آری چه به جابود

ای دوست بیا می نگران در دل جام است

بدنام کدام است؟

زان ها که برفتند کسی هیچ ندانست

فرجام کدام است؟

چون برق گذر می کند این عمر گریزان

یک آه یک دم

ای دوست به فردا نه تو باز آیی ونی من

نی خسرو  و  نی جم

صافی بطلب    خاک در میکده هاشو

خالی ز ریا شو

بیزارم ازاین زهد فروشان ریایی

یک سینه صفا شو

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستیژ سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://iran-o2.blogsky.com

سلام پریسا خانم
اسم وبلاگتون رو دیدم سوالی برام پیش اومد
کرمانی هستید یا کرمانی فامیلتونه؟؟؟؟
جسارت منو ببخشید، خب حس کنجکاویه دیگه! آخه من کرمان هستم خواستم ببینم افتخار آشنایی با یه همشهری رو دارم یا مسئله چیز دیگه است.....
شاد باشید

سلام
من اهل تهرانم ولی جد پدریم کرمانی است

بزرگترین لینک باکس سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ http://justpersian.net/linkbox/11019

http://justpersian.net/linkbox/11019

با سلام ....اگرمی خواهید بازدید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید می توانید لینک باکس ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید . پس از قرار دادن لینک باکس در سایت خود شما می توانید لینکهای خود را به لینکدونی اضافه نمایید تا در صدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش در آید .از مزایای دیگر این لینک باکس این است که سایت شما را در موتور های جستجو پرمحتواتر می کند و در موتورهای جستجو بیشتر ظاهر می شود....موفق و پیروز باشید در ضمن لینک باکس ما در مورد لینک های گذاشته شده در لینک باکس هیچ مسولیتی ندارد

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

salam, shoma shiraz dars khandeid?

سلام خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد